TriplePro Banner

Chris Deluxe

Geplaatst op
22-jul-2024
Chris Ioannidou (40), achter de draaitafel beter bekend als Chris Deluxe, verovert met zijn creatieve mixen al jaren de dansvloer in binnen- én buitenland. Zijn handelsmerk is onmiskenbaar herkenbaar: een ouderwetse telefoonhoorn als koptelefoon. Geïnspireerd door namen als Paul Elstak en bevlogen door de TMF-dj’s op televisie draaide hij zijn eerste plaatje toen hij acht jaar was. Zijn carrière begon in Groningse clubs en al gauw maakte hij stappen bij radiostations SLAM!, 3FM en Radio 538 om uiteindelijk te mogen draaien op Koningsdag voor 40.000 mensen. Er is geen twijfel over mogelijk: Chris is een podiumdier pur sang. Een specifiek […]
Lees meer

Do's & dont's in de mannengarderobe

Geplaatst op
19-jul-2024
Veel stilistische do’s en dont’s blijven natuurlijk arbitrair, maar er zijn een aantal faux pas die je als man maar beter kunt weren in je garderobe. Laten we maar meteen bij het hoofd beginnen en de nieuwe trend van het binnenshuis dragen van een baseball cap. Geen zonnestraal te bekennen, maar desondanks verkiest zich cool wanend volk zo’n suf petje op het hoofd te houden terwijl het dragen ervan zich zou moeten beperken tot het sport- veld. Dan laten we de waanzin maar even onbesproken van de knetterend geprijsde creaties van Stefano Ricci à € 1.450 of het exemplaar van […]
Lees meer

Nicole des Bouvrie

Geplaatst op
19-jul-2024
Nicole des Bouvrie is een naam die synoniem staat voor ondernemerschap in de wereld van uitgeven. Als oprichter van Nicole’s Blad heeft Nicole de manier waarop bladen worden uitgegeven vernieuwd. In de rubriek ‘De Andere Uitgever’ gaan we dieper in op haar verhaal, haar ideeën over de toekomst van uitgeven en hoe ze creatieve projecten tot stand brengt. Bijna twintig jaar geleden werkte Nicole, samen met een vrien- din, als hostess voor Aad Ouborg, de oprichter van Babyliss. “We reden het hele land door en overal deden we de promo- tie van zijn producten. Van krultang tot föhn, het busje […]
Lees meer

Boomerang Business Collective

Geplaatst op
19-jul-2024
Een jaar geleden zag het eerste collectief van Boomerang Business Collective het levenslicht.Een netwerkorganisatie die het nét even wat anders aanpakt. Voor Aqil Rabjab, CEO vanBoomerang, was het doel duidelijk: creëer een netwerk dat meer is dan alleen een onregelmatige borrel. “Als je elkaar één keer in de vier maanden ziet, kun je geen relaties opbouwen.” Het is een bekend gegeven: als ondernemer is het cruciaal om te netwerken, om relaties op te bouwen en resultaten te behalen. Maar als je ‘We gaan niet met lege stoelen zitten tijdens de ontbijtsessie. Als je zelf niet kunt komen, kun je een […]
Lees meer
Brownies per post Banner

Strictly Business

Copyright ©2025 - Strictly Business
arrow-right